نتایح جستجو

  1. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بازم شیرینی میارم اینبار نامزدیه توهه باشه؟؟؟؟ چون من که نازدیم اونبار بود مریمم که دیگه از نامزدی گذشته عروس خانمه دیگه
  2. زهرا فرشید

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    داری غیر مستقیم از خودت تعریف میکنی؟؟؟
  3. زهرا فرشید

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    داری غیر مستقیم از خودت تعریف میکنی؟؟؟
  4. زهرا فرشید

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    داری غیر مستقیم از خودت تعریف میکنی؟؟؟
  5. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    راست میگیا اما کاشکی همیشه میگو بوددددددددددددد
  6. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بیا هی میگه بیا شیراز میخاد من بزنه :cry: محمدرضا فکرش منحرفه:surprised:االبته انحرافش به سمت خشانته:mad: اره یادش بخیر تو خیابون به ملت شیرینی میدادیم گفتیم شیرینی نامزدیه :biggrin:
  7. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    افسوننننننننن محمدرضا میگه چرا با هم دعوا میکنید؟؟؟مگه ما دعوا میکنیم؟
  8. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ما نهار ماهی داریمممممممممممممممممممممممممم
  9. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ضرب المثل هاي بوشهري
  10. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    مطمئنم مریم چماق دست میگیره
  11. زهرا فرشید

    عزیزمییییی

    عزیزمییییی
  12. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    انگار من از مریم میترسم:D
  13. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خوب حالا منم یه کارایی کرده بودم که البته چندان بدم نبوداااااا ... این دوتا الکی پیاز داغشو زیاد کردن .... چرا متوجه نشدی؟؟؟
  14. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ماشالله پسر کدبانوی حواس جمع :surprised:
  15. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    یه دقیقه سکوت بخاطر بارسا و باباش امین.........سکوت کنید
  16. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خاطره : اولین باری که من افسون و مریم رو دیدم کنار درب وردی باغ ارم بود دیدم دونفر ایستادن ... دستاشونم تو جیبشون .... و عصبی ... افسون عینک آفتابی هم زده بود که این به وحشتناک بودنش اضافه میکرد:cool: خلاصه نیم ساعت با عصبانیت منو نگاه کردن .... من میخندیم...خوب چیکار میکردم من غریب و تنها گیر...
  17. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    یعنی چون خشنه ....:surprised: خشن نیستااااا من میدونم باور کنید
  18. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خوبه دیگه چه خبرا؟؟؟ من تا 12 هستم
  19. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    هر تلفن افسون 20 ساعت طول میکشه .... چه خبره...
بالا