باز گشتیم(والا به خدا دارم از خستگی میمیرم ولی سوزوندن مهمتره)
سری دوم:
1.کی فهمیدی که باید حقیقتو بفمی ؟؟؟ حقیقت زندگی رو ... یا بهتر بپرسم کی بهش فکر کردی ؟؟؟چجوری بهش فک کردی؟؟؟اصن حقیقتش چی هس؟؟؟
2.سقف ارزوهات کجاس؟؟؟بهش رسیدی؟؟؟؟برای رسیدن به ارزوها باید چیکار کرد؟؟؟چقدر معتقدی که خواستن...