تیممو تیممو تیممو تیممو تیمم ....
خوب بودیم واقعا .. بازی خوبی کردیم و موقعیت گلای زیادی داشتیم انصافا کمترین حقمون برد با اختلاف یه گل بود ..
خدارو شکر...گلرشون اینقد وقت تلف کرد که رو اعصاب بود ..
یاد دربی 74 افتادم و گل سومو به همون شکل اون موقع جیغ زدم...البته پنالتی رو نباید از دست میدادیم...