مریم یه سری چیزا رو باید یادش بدیم مثلا اینکه دیگه از 24 ساعت 20 ساعتشو پای نت نباشه ..:D
باید بره سرکار ..(همون شاگرد مکانیکی) ..:D
دوم اینکه یادش نره که متاهله مثلا ماه عسل رفته خانومشو نبرده..:D
محسن بزار بزنم تاپیکووووووو
خل و چل ..:razz:
ما این همه شادی کردیم اونوقت اینطوری جوابمونو میدی؟:D
خو شیرینی نمیخوایم فقط خواستیم بهت تبریک بگیم ..:D
مریم تاپیکو بزنیممم؟؟؟؟؟؟؟؟:D
خو چرا بعد محرم؟ محسن یکی دو هفته ایی هست که متاهل شده و لو نداده ...:D
همین الان بزنیم فقط به مهمونا میگیم رعایت کنن ..:D
بابا کم اتفاقی نیستاا یکی پیدا شده که محسنو بپسنده میدونی هر چند میلیون سال همچین اتفاقی میفته؟ :D