You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
ولش کن. دگ مهم نیست. بعضی حرفا گفتن نداره.
-
نه بابا. استنبولی با ماست موسیر.
ارکیده برم لالا. شب خوش. بازم این ورا بیا.
-
ایندفعه دگ تو دل منو شکستی.
-
والا شامرو خوردیم گفتیم چند مینه آخر شبیه رو بیایم.
-
چه اشکالی! هر وقت اومدین قدمتون رو چشم.
-
چی؟! پژمان شیرینی لپ تاپ و بده!
-
فلان فلان شده تو که می دونی دکمه "و" کیبوردم گیر داره!