در همه ادیان به مسئله ظهور تاکید شده ولی به نظرم ما به وظیفه خودمون که اصلاح شخصی و اصلاح جامعه است بپردازیم بهتر از اینه که به بررسی زمان ظهور بشینیم . فکر می کنم باید تلاش کنیم لایق درک حضرت بشیم . مهم اینه که تو کدوم سپاه باشیم ! سپاه حسین یا شمر ؟ سپاه علی یا خوارج ؟
زمان ظهور به دست خداست...