درکتون می کنم شرایط خیلی سختیه! من چهار ماه دنبال کار بودم هفته نامه بازار کار رو می گرفتم از 7:30 دیرتر تموم شده بود !
توی اون دوران فهمیدم که وای به حال آقایون ، ما که دختریم بالاخره می گذره ، همش فکر می کردم الان آقایون چی کار می کنن ! :cry:
ولی بازم ناامید نشید یه مقدار توقعتون رو...