طیب الله ، عالی بود ;)
فقط یه خورده تلفظت مشکل داره:surprised: :biggrin:
ممنونم بابت تفسیر :gol: با طرحتون هم موافقم من و صباحت جان اگه مایل باشن آیات ترجمه ، صوت و تفسیر نمونه رو می گذاریم . شما هم که فرموده بودید تفسیر نور رو می گذارید اگه کسی مطلب دیگه رو می خواد قرار بده ممنون می شم...