من واسه اولین بار تو عمرم میخواستم کنکور بدم خلاصه رفتیم سر جلسه دیدم هیچی بلد نیستم حوصلم بد جور سر رفته بود شروع کردم به نقاشی کشیدن روی دفترچه
بعد دیدم امدن دفترچه ها رو جم کردن تازه دوزاریم افتاد که دفترچه ها رو میبرن هیچی ابروم رفت کلی هم توش اسمم رو به شکل های مختلف نوشته بودم