الهی .
امیدوارم زود تر اوضات رو به راهو خوب شه محمد جان
من خودم هر وقت این طوری میشه زندگیم ..
یه چیزی میاد تو ذهنم ..
این جمله ه هست که میگه دعا قضا را برمیگرداند حتی اگر محکم شده باشد ..
اصلا انگار امیدوار میشم دوباره دعا کنم .حتی اگه قبلش نا امید بودم
یه موقع ها همین تلاشه بد تره باید بشینی یه گوشه فقط بذاری خودش کار خودشو بکنه ..
هر چی دس وپا میزنی انگار دنیا جلوتو گرفته
یا باید راهو عوض کرد یا
شاید بهتر باشه بسپاری به خود خدا که به بهترین حالت همه چیزو درست کنه .
سلام ..
من از مرورگر IE استفاده میکنم .ویندوزم هم 7 هست .
ادوب فلش رو باید آپ کنم .اما از سایت ادوب که میرم آخر کار که دانلود داره تموم میشه پیام میده که ساز گاری با سیستم نداره .گاهی هم زمان دانلود رو تموم شده اعلام میکنه .
خود برنامه رو هم دان کردم اما وقتی ست آپ کردم هیچ اتفاقی نمیوفده ..
چی...
من اگه خـــــــــــــــــــــدا بودم ...
یه بار دیگه تمـــــــــــــــوم بنده هام رو میشمردم
ببینم که یه وقت یکیشون تنــــــــــــــها نمونده باشه ...
و هوای دو نفره ها رو انقدر به رخ تک نفره ها نمی کشیدم!!!!
این روزها به جای" شرافت" از انسان ها
فقط" شر" و " آفت" می بینی !
میدونی"بهشت" کجاست ؟
یه فضـای ِ چند وجب در چند وجب !
بین ِ بازوهای ِ کسی که دوسـتش داری...