You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
-
-
بله ..اونم چه تیمی منچستر .
به هر حال من میرم و بیام بودین خوش باش تا بیام و نبودی هم خوش باش
[IMG]
-
هستی برم 10 مین دیگه بیام ؟
-
آورین ..
دیگه کسی رو کچل کردی من نبودم ؟
-
عیب نداره غم دوستام غم منم هست محمد آقا .:smile:
بخند تو هم ..[IMG]
بزار همه فک کنن زندگی داره بهت خوش میگذره ..