"دل" اگر بستی....محکم نبند!مراقب باش گره کور نزنی...!او میرود!آنوقت تو میمانی و یک گره کور...!!! در رویا هایت...جایی برایم باز کن....جایی که "عشق" را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد!خسته شدم ازبی جایی!!!
زخم ... که عمیق شود، ...... بیداریِ دل،... وچقدر درد دارد !
من
در این بغض های هر لحظه...
در این دلتنگی های مدام...
در این آشفتگی های دقایقم ...
دارم
سکوت
می شوم...