سلام دوست عزیز ... تا اونجایی که من میدونم اهن موجود در خاک رو از روش مگنت جدا می کنند ....
در واقع اکثر خاک ها رو اگر به صورت دوغاب می خوان مورد استفاده قرار بدهند اول سرند ( الک ) کرده و از یک اهن ربای قوی عبور میدهند که به ان مگنت کردن می گویند ..
اما در مورد اسید ها ...
باید بگم اسید...