عزیزم ناراحت نباش . الان همه بچه ها درگیر عید و دید و بازدید هستن . میان تاپیکتم مثل قبل شلوغ میشه . خودم میام شلوغش میکنم
سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش
اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام