این سئوالت مثه این میمونه که چرا ما به دنیا میاییم...به این دنیا وابسته میشم...ولی آخرش میمیریم!!!
شاید همیشه پایان خوب اون چیزی نیس که ما فکر میکنیم یا دوس داریم باشه...از کجا میدونی اگه بهم برسن خوشبخت میشن؟؟!!
شاید خدا خواسته که از این امتحان قوی تر بیرون بیای و قد...