You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
[IMG]ملسی بابت دوستی پریسا جوونم
-
-
اینو میبینم یاده داش سعید می یوفتم شیطنتش گل می کنه اینو میزنه[IMG]
-
-
[IMG]بحث جدی؟> تاحالا اکثرا در مورد اکثر موضوع ها بحث شده
تو هیچی به فکرت نمی رسه؟
-
[IMG]من داییمو هیچ وقت فلاموش نمی کنم
-
[IMG]بابایی می بینی دومادت مدیر شده
-
[IMG]باز بیاین مشورت کنیم یه چیزی به ذهنمون برسه بریم تاپیکش کنیم
-
[IMG]خوب دایی من میشی دیگه
-
-
-
-
سلام متین جوون خوبی؟
[IMG]چی بزنم مخ منم کار نمی کنه
-
-
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
-
[IMG]چشم الان باز قبلی رو می زارم
-
[IMG]نخیرم مدیرا دشمن نیست مخصوصا اگه مدیر شووره آدم باشه
خوب داداشی یدونه به سرت داربست نصب کن درست وایسه[IMG][IMG][IMG][IMG]
-
هی میگم از این ستی مادر برات نمیشه قبول نمی کنی[IMG]
-
بله گلح قبول ائلمیه دون[IMG]