You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
[IMG]نیه قاطیب؟
یادیم دا دییر دی بیلوینن کوسموشم[IMG]
-
[IMG]2هفته
نکنه جدا این دفعه .....................[IMG]
-
[IMG]سلام آجی زهره چطوریایی؟
-
-
[IMG]خوب موخام بهت آمپول بزنم دیگه
-
رزا عزیز دل خاله بیا برو بشین رو صندلی
-
[IMG]من قاطمیشام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
[IMG]پیس اوشاخ اولموسان
-
-
[IMG]متشکرات فراوان
من ده یاخجیم
-
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
-
-
[IMG]سلام آق مودور نجورسن حالین یاخجی دی؟
-
-
خاک تو سرت شووور مدیر چلمنگت کنم[IMG][IMG]
[IMG]جمله بندی رو باش
داداش مجبور ائلیسن برخورد جدی ائلیم[IMG]
-
گئده سنه نه؟
منیم آروادئم بوجور دئینده خوشوما گلیر
سؤزؤن وار؟
اگر سؤزؤن وار گئت پیلله آلتئندا مؤنتظیر اول گلیرم با [IMG]
[IMG]سعید داداش تحویل آل
-
[IMG]نه بابا داداشی این چه حرفیه
-
-
سحری فک کردم گفته برا ارشد موخونی اونو گفتم
ولی خداییش چه جوابی دادم من[IMG]
[IMG]آره برا سراسری تکنولوژی دادم
-
-