نتایح جستجو

  1. rahajo0on

    [IMG]باشه

    [IMG]باشه
  2. rahajo0on

    [IMG][IMG]آره آدم دلش براش قیلی ویلی میره

    [IMG][IMG]آره آدم دلش براش قیلی ویلی میره
  3. rahajo0on

    نگین عزیزم با تمام وجودم بهت تسلیت میگم (همه بیایین...)

    تسلیت می گم غم آخرتون باشه
  4. rahajo0on

    [IMG][IMG]ایول

    [IMG][IMG]ایول
  5. rahajo0on

    [IMG]الهههههههههههههههههههه

    [IMG]الهههههههههههههههههههه
  6. rahajo0on

    [IMG][IMG][IMG]اوندا اوزوم اول آدامام کی اوزومی قیفیلارام اورا[IMG] بابیلی سحر من مریم امیر...

    [IMG][IMG][IMG]اوندا اوزوم اول آدامام کی اوزومی قیفیلارام اورا[IMG] بابیلی سحر من مریم امیر یاهو دیوخ ائلیه بولسن دو گئل کنفرانس گویموشوخ
  7. rahajo0on

    [IMG][IMG][IMG][IMG]سحری گلح ایمام زادیه بالیاخ[IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG]سحری گلح ایمام زادیه بالیاخ[IMG]
  8. rahajo0on

    چهارشنبه آخر سال (تاریخ و رسومات و . . . . . )

    باید تو کلاسا شرکت می کردی که دیر کردی باید امسالم بمونی
  9. rahajo0on

    [IMG] [IMG]سحر باجی یادان چیخدی اونان من نماد مظلومیتوخ[IMG][IMG][IMG]

    [IMG] [IMG]سحر باجی یادان چیخدی اونان من نماد مظلومیتوخ[IMG][IMG][IMG]
  10. rahajo0on

    جلف بودنم حدی داره....

    :redface: :redface: سحر اینجا -18 هم رد میشه نخواستم بزارم بد آموزی میشه و فقط صحنه آخر رو به نمایش گذاشتم که شووره از بیمارستان مرخص میشه
  11. rahajo0on

    چهارشنبه آخر سال (تاریخ و رسومات و . . . . . )

    چوون به صورت اصولی اجراش نکردی والا جواب میده
  12. rahajo0on

    چهارشنبه آخر سال (تاریخ و رسومات و . . . . . )

    ایول :cry:نه دست ساز نموخام خطر داره
  13. rahajo0on

    چهارشنبه آخر سال (تاریخ و رسومات و . . . . . )

    :biggrin:ایول ;) محل ما هم اینو می خوندن آقا پلیسه حیا کن جماعتو رها کن:biggrin::biggrin: اونقدر سوت و کف زدن پلیسه منصرف شدش
  14. rahajo0on

    چهارشنبه آخر سال (تاریخ و رسومات و . . . . . )

    بزن و برقص که بعد مراسم آتیش بازیه پارسال مامورا ریختن محله ما اونقدر داد و بیداد کردن مردم و شعار دادن پلیسه جیم شد
  15. rahajo0on

    جلف بودنم حدی داره....

    تو سکانس دوم باید مردو به این شکل در آورد================>>
  16. rahajo0on

    [IMG]ملسی داداشی

    [IMG]ملسی داداشی
  17. rahajo0on

    چهارشنبه آخر سال (تاریخ و رسومات و . . . . . )

    :cry::cry:پارسال به بابا گفتم برام بگیره حرصم داد از اون فشفشه رنگی ها گرفته بود برام :(شبیه بچه + ها شده بودم :razz: :mad:برام از اون فیزا ها نگرف:razz::razz:گف خوبیت نداره دیگه:razz:
  18. rahajo0on

    چهارشنبه آخر سال (تاریخ و رسومات و . . . . . )

    منم امسال هیچی نگرفتم تا الان :cry::cry:می ترسم دست خالی بمونم چهارشنبه سوری:cry::cry::cry:نه حتی فکرشم آزاردهندس:(
  19. rahajo0on

    [IMG]آفلین دخمل خوف

    [IMG]آفلین دخمل خوف
  20. rahajo0on

    [IMG]نازییییییییییی حالا این دفعه رو نشو حیفی

    [IMG]نازییییییییییی حالا این دفعه رو نشو حیفی
بالا