نتایح جستجو

  1. فرهيخته

    سلام دوست خوبم..واقعا زیبا بود..ممنون [IMG]

    سلام دوست خوبم..واقعا زیبا بود..ممنون [IMG]
  2. فرهيخته

    ای جانم...قربونش... [IMG]

    ای جانم...قربونش... [IMG]
  3. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  4. فرهيخته

    سلام عشقم..بیا جلوی چشمم....:redface:

    سلام عشقم..بیا جلوی چشمم....:redface:
  5. فرهيخته

    برای چی بزنم..حله بیا;) گفتم تو بیا..اینا کین با خودت آوردی!!!:D

    برای چی بزنم..حله بیا;) گفتم تو بیا..اینا کین با خودت آوردی!!!:D
  6. فرهيخته

    چی میگی...دست وردار!!!:surprised: باشه...چکار کنیم دیگه...:D بیا در آغوشه...;)

    چی میگی...دست وردار!!!:surprised: باشه...چکار کنیم دیگه...:D بیا در آغوشه...;)
  7. فرهيخته

    کو نسترن!! یعنی الان صورتیه؟؟ چرا من نمیبینم...نکنه من چشم بصیرت ندارم:cry:

    کو نسترن!! یعنی الان صورتیه؟؟ چرا من نمیبینم...نکنه من چشم بصیرت ندارم:cry:
  8. فرهيخته

    ئه..دوست داری...!!!! نا قابله...باشین حالا;)

    ئه..دوست داری...!!!! نا قابله...باشین حالا;)
  9. فرهيخته

    خیلی ملایمه..درسته؟؟!! آقا من نمیبینم!!! فک کنم سیستمم موشکل داره:cry:

    خیلی ملایمه..درسته؟؟!! آقا من نمیبینم!!! فک کنم سیستمم موشکل داره:cry:
  10. فرهيخته

    بله بله.... ما نیز دوست می داریم خیلی زیاد... آقا با اجازه اومدیم:D

    بله بله.... ما نیز دوست می داریم خیلی زیاد... آقا با اجازه اومدیم:D
  11. فرهيخته

    اوهوم..نمیدونم.. هی روز گار...تا توانی دلی به دست آور...:cry: جا دام برم موتاد شم یا نه!!!!َ

    اوهوم..نمیدونم.. هی روز گار...تا توانی دلی به دست آور...:cry: جا دام برم موتاد شم یا نه!!!!َ
  12. فرهيخته

    دیدم پستو قشنگ بود..مرسی کجا داری میری؟ حله اصن برای خودته..;) تا بعد رفیق..شبت بخیر و پر از...

    دیدم پستو قشنگ بود..مرسی کجا داری میری؟ حله اصن برای خودته..;) تا بعد رفیق..شبت بخیر و پر از آرامش:smile:
  13. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  14. فرهيخته

    به نام یگانه معمار ِ هستی... وقتی ردِ پای احساس سبز ِ انسانیت خویش را در قلب کسی باقی...

    به نام یگانه معمار ِ هستی... وقتی ردِ پای احساس سبز ِ انسانیت خویش را در قلب کسی باقی بگذاری،بیشتر از حاضرین حاضر خواهی بود حتی اگر غایب باشی.. روز معمار مبارک :gol::gol::gol:
  15. فرهيخته

    به نام یگانه معمار ِ هستی... وقتی ردِ پای احساس سبز ِ انسانیت خویش را در قلب کسی باقی...

    به نام یگانه معمار ِ هستی... وقتی ردِ پای احساس سبز ِ انسانیت خویش را در قلب کسی باقی بگذاری،بیشتر از حاضرین حاضر خواهی بود حتی اگر غایب باشی.. روز معمار مبارک :gol::gol::gol:
  16. فرهيخته

    میوووو...سلام عرض شد!!!:smile:

    میوووو...سلام عرض شد!!!:smile:
  17. فرهيخته

    [IMG] i like it ;)

    [IMG] i like it ;)
  18. فرهيخته

    ئه راست میگی..ینی در این حد!!!:redface: نه جون شدا چطور مطوره؟؟؟

    ئه راست میگی..ینی در این حد!!!:redface: نه جون شدا چطور مطوره؟؟؟
بالا