براش مینویسم:
کاش اون موقع که جلوی همه زدم زیر گوشت میرفتی و نمیموندی ...
که حالا بشینم و بگم
نمیدونم که تورو نفرین کنم یا این دلم
نمیدونم که تو حل مشکلی یا مشکلم
با تو شاهنامه بودم نه یک غزل
با تو رودخونه بودم نه یک قنات
یه روزی من و تو بودیم و حالا
من و تنهایی و یک عمر...