داشتم...
یه موقعی از داشتنش متنفر بودم اما بعدش از نداشتنش متنفر بودم!
یه روزی با بودنش هیچ غمی نداشتم اما یه روزی مثل امروز میخوام بدترین
غمهای دنیا سراغش بیاد!
داشتم چون تنها بودم. داشتم چون اگر نداشتم حتما دق میکردم!
دوستای صمیمیم که از حسادت بهم هزار جور بدی کردن نمیتونستن همدم...