You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
دو ساعت دیگه میرم
تقریبا6_7 مین
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: نه همین یه پوست بسمه
نع یکی دوساعت کار داره...
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
برا اینکه بد اخلاق و بی اعصابی...
:cry: پوستمم میخای بکنی
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:eek::cry: من میترسم ازت
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:eek: یا خدااااااااا
تو دیگه کی هستی؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
کدوم حرفای الکی؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نه چشم نزدی
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/110538-%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C/page680?p=8018644#post8018644
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:( اره واقعا خوش بحالم...
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
دارم میکشم دیگه...هلم نکن
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:cry: سلامت باشی....هنوز یه شیتم مونده
3ساعت بعدم کلاس دارم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
هیچی ولش....
من خوابم میاد:(
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin::biggrin: خسته نباشین
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
همینی که دارم میکشم
چی میگف؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: آخرش معلوم میشه
من فقط پلان مبلمان دارم...تو پرش بدرد نمیخورن
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
اره دیگه الانم دارم کار میکنم....چنتا کار باهم:D
بعد من بگم تو نباید بیاری؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
از کجا فهمیدی؟؟؟
خب چیکار کنم؟؟؟ داشتم اسکیس میکشیدم...
:(برا من نیاوردی؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
من 3
من نمیخورم خودت پاشو برو بریز بیار بخور:D
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
علیک سلام
شب چن خوابیدی؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
سلام
صبح شمام بخیر
ممنون خوبم
- بهار00
- ارسال پروفایل