نتایح جستجو

  1. بهار00

    باشه... :biggrin: عکس که مهم نیس ...همین که خودشو ببینه کافیه

    باشه... :biggrin: عکس که مهم نیس ...همین که خودشو ببینه کافیه
  2. بهار00

    نه والا ندیدم... حالا توش چی نوشتی؟؟؟

    نه والا ندیدم... حالا توش چی نوشتی؟؟؟
  3. بهار00

    :surprised: چه نامه ای؟؟؟

    :surprised: چه نامه ای؟؟؟
  4. بهار00

    ممنون خوبم :D داری مشق مینویسی؟؟؟

    ممنون خوبم :D داری مشق مینویسی؟؟؟
  5. بهار00

    عه سلام اینجایی؟؟

    عه سلام اینجایی؟؟
  6. بهار00

    خواهش میشود:D

    خواهش میشود:D
  7. بهار00

    سسسسسسلام بعله خوش گذشت جاتون خالی...:D

    سسسسسسلام بعله خوش گذشت جاتون خالی...:D
  8. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    گفت : فرق رویا با آرزو چیست ؟ گفتم : آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی ! گفت من رویا هستم یا آرزو ؟ گفتم رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است !
  9. بهار00

    :w27::w27::w27:

    :w27::w27::w27:
  10. بهار00

    درد دلی با صاحب الزمان(حضرت مهدی عج)

    اینجا گل ها رنگارنگ هستند اما نشاطی به قلب سیاه ما نمی دهند اگر تو نباشی. . . اینجا باران می بارد و بند می آید و تمام میشود،اما باران اشک ما می بارد و بند نمی آید. . . اینجا مولای من هرکسی در پی چیزیست و انتظار کسی را میکشد در کنار جاده ی نگاهش و پس ا زمدتی او را می یابد،اما انگار وقت...
  11. بهار00

    سلاااااام..ممنونم:smile::gol:

    سلاااااام..ممنونم:smile::gol:
  12. بهار00

    :biggrin: آره

    :biggrin: آره
  13. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  14. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  15. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  16. بهار00

    :biggrin::biggrin: خب منم بهشون تبریک گفدم

    :biggrin::biggrin: خب منم بهشون تبریک گفدم
  17. بهار00

    سلااااام ممنونم:)

    سلااااام ممنونم:)
  18. بهار00

    :):gol::gol:

    :):gol::gol:
  19. بهار00

    خوشی هاتون به بلندایِ شب یلدا

    یلدا یعنی یادمان باشد که زنگی آنقدر کوتاه است، که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت یلداتون مبارک:gol: ممنون از دعوتتون دوست عزیز:w27:
  20. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    جنازه ای را میشناسم که نفس میکشه و روزی هزار بار میمیره... اینجا کسی را کشته اند... به من که می رسی به جای سلام ، فاتحه ای بخوان
بالا