عمیق ترین تنهایی زمانی به سراغ آدم می آید
که نتواند احساسات خودش را به زبان آورد آن وقت شکاف بزرگی بین آدم و بقیه بوجود می آید
و هیچ چیز نمی تواند تسکینش بدهد ،آرامش کند.
وقتی دلت مثل من ترک برداشت
دیگر آمدن یا رفتن
بودن یا نبودن
هیچ فرقی نمی کند
آدم یک روز به جایی میرسد
که دلش میخواهد همش بخوابد
خواب چقدر خوب است
برای نداشتنها ......
میسی...من این آهنگشو بیشتر دوس دارم
http://download-music.in/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A7%D8%AD/