نتایح جستجو

  1. بهار00

    :) به دل من چیزی نگووووووووووو هاااااا... باشه برو

    :) به دل من چیزی نگووووووووووو هاااااا... باشه برو
  2. بهار00

    نمیدونم...دلم میخاد دیگه چیکارش کنم..

    نمیدونم...دلم میخاد دیگه چیکارش کنم..
  3. بهار00

    :D:biggrin: الان دلم میخاد یکیو بزنم..

    :D:biggrin: الان دلم میخاد یکیو بزنم..
  4. بهار00

    خودت نیستی...به من میگی کم پیداممممممممممممممممم؟؟

    خودت نیستی...به من میگی کم پیداممممممممممممممممم؟؟
  5. بهار00

    میگممم هیچییییییییییییییییییی..

    میگممم هیچییییییییییییییییییی..
  6. بهار00

    سلااااااااام گلی...خواهش میکنم :redface:

    سلااااااااام گلی...خواهش میکنم :redface:
  7. بهار00

    هیچی ولش... چه خبراااا؟

    هیچی ولش... چه خبراااا؟
  8. بهار00

    :D:biggrin: نه بی ادب که نیستی...شاید یادت میره..

    :D:biggrin: نه بی ادب که نیستی...شاید یادت میره..
  9. بهار00

    هیشی سلامتی... محسن میگم تو چرا هروقت میای سلام نمیدی هاااااااا؟؟؟

    هیشی سلامتی... محسن میگم تو چرا هروقت میای سلام نمیدی هاااااااا؟؟؟
  10. بهار00

    :smile: اینطوری خوبه؟؟

    :smile: اینطوری خوبه؟؟
  11. بهار00

    :w06: پس چیکار کنم؟؟؟

    :w06: پس چیکار کنم؟؟؟
  12. بهار00

    باشه گریه میکنم...:cry::cry:

    باشه گریه میکنم...:cry::cry:
  13. بهار00

    [IMG][IMG]

    [IMG][IMG]
  14. بهار00

    [IMG][IMG]

    [IMG][IMG]
  15. بهار00

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  16. بهار00

    سلام...ممنون از درخواست دوستی.

    سلام...ممنون از درخواست دوستی.
  17. بهار00

    :w15::w15::w15:

    :w15::w15::w15:
  18. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    حرفها سه دسته اند : دسته اول : گفتنی ها دسته دوم : نوشتنی ها و دسته سوم : قورت دادنی ها دو تای اول سبکت می کنند ، سومی سنگینت
  19. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    آرام سرجایم نشسته بودم اما حسابش از دستم در رفت روزهایی که خودم را تنها گذاشتم و رفتم سراغ تنهایی دیگران! چقدر به خودم توجه بدهکارم....
  20. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    به روزگار بگویید دست از سرم بردارد دلم از سنگینی این همه آوار خسته است از آتشی که هر روز در من متولد می شود و ابرهایی که درونم چکه می کنند آنقدر که غرقشان می شوم از خوابهایی که روی تنهاییم لم داده و درونم هورا می کشند خوش به حال آدمها ما که آدم نیستیم ...... "امیر وجود"
بالا