:biggrin:
دوست عزیز آرایش رو میشه تشخیص داد زیاده یا کم
یه نگاه به چشم،و صورت کافیه
مهندس نگید که نمیتونید؟؟؟
برید یاد بگیرید بابا
تا کلاه سرتون نرفته:D
چون من اطرافیانم رو از روی فکرشون میشناسم دوست عزیز
کار بسیار خوبی میکنید،این نشون دهنده شخصیت والای شماس
شاید بهتره عمیق تر فکر کنید،اگر متوجه نشدید هم مهم نیس،چیزی خاصی نبود
شادمان باشید:gol:
منم طرز تفکر شما رو از جمله
"کاش مثل قدیم می شد شماهارو فرستاد سر چاه آب بیارین تا قدر بدونید:biggrin:"
متوجه شدم
تشکر
به امید روزهای خوب برای شما:gol:
مثه اینکه شما خیلی دوس دارید ثابت کنید یه خانوم بهتر از شما فک میکنه نه؟؟؟
:gol:
دوست عزیز شما دختری یا من؟؟؟
من اینایی که گفته شده رو در خودم نمیبینم
آخه فیلم هندی رو کی میبینه؟؟؟خیلی مسخره س
من فیلم جنگی میبینم
اینم دو تا مثال