واسه ناز کشی ؟
مرد کم سن تر باشه نمی تونه ناز بکشه ؟
یا اینکه نقش بچه رو واسه خانوم بازی میکنه ؟
من فک میکنم شاید خانوم بزرگتر باشه حس مادری هم داشته باشه نسبت به شوهرش ... درسته فکرم آیا ؟
ای ولللللللللللللللل
بذا فکرامو بریزم رو هم .. یه کم تالارو زیرو رو کنم ... تاپیک خوف بزنم ....
آره خیلی شیطونه جیگره منه ... اواتارت چشم خودته ؟
عکس پروفایل منم چشم خودمه ..
بیکار که می شم .. میام تاپیک هایی که بالاست .. اونجاها یه کم اسپم می کنم .. ولی کلا تاپیک هایی که بی محتوا باشه حتی واسه زنگ تفریح زیاد خوشم نمیاد .
تو تالار خودمونم که دیدی .. صندلی داغ ... چهره ماندگار ازین جور چیزا زدم ..
سلام ...
خواستم بدونم ... چقدر باید تفاوت سنی باشه بین زن و شوهر و اینکه اهمیت این مسئله چقدره ؟
اگه شوهر مثلا بین چند ماه تا یکی دو سال کوچکتر از زن باشه اصلا ازدواجشون صحیحه یا نه ؟
کوچکتر بودن شوهر چه عواقب احتمالی میتونه داشته باشه ؟