عمه ی من از شوهر عمه ام بزرگتره .. الان 30 ساله با هم زندگی می کنن ..
ولی مشکلی نداشتن .. اما من از رفتار عمه ام جوری برداشت می کنم که انگار مرد خونست ...
خوب خدا رو شکر تو بابایه بچه نیستی ... این که همش از سرو کول باباش میره بالا ...
الان میزنم ... فقط زدم ... یه نظری راجع بهش بده .. اصلاح نیاز داشت بگو ..