من متوجه ی منظورتون شدم, و نمی خوام بحث رو عوض کنم! من ازتون می پرسم چه چیزی باعث می شه کشورمون از اینی که هست پیشرفته تر بشه؟ شما به سوال ام جواب بده. به هر حال همه می دونن که الان دانجویان کشور اکثرا زن هستن , نیروی شاغل زن ها به جرات خیلی زیاده , دیگه من متوجه ی منظورتون نمی شم ,آخه چه کاری...