عزیزم, این چیزایی که مردم می گن از روی ناشکریه ;) اگه مردم ندارن پس چرا انقدر بازار همیشه شلوغه ؟ چرا دختر پسرا دم به دیقه لباس می خرن؟
اما در مورد سوال تون , آیا واقعا مطمعنی که کسی که شکر نعمت می کنه به نعمت نمی رسه؟؟؟ آیا این کارو کردی؟آیا این کار گذرا بود یا ادامه دار؟؟؟