نتایح جستجو

  1. oneunited

    سوال دارم؟!!!!!!

    عزیزم, این چیزایی که مردم می گن از روی ناشکریه ;) اگه مردم ندارن پس چرا انقدر بازار همیشه شلوغه ؟ چرا دختر پسرا دم به دیقه لباس می خرن؟ اما در مورد سوال تون , آیا واقعا مطمعنی که کسی که شکر نعمت می کنه به نعمت نمی رسه؟؟؟ آیا این کارو کردی؟آیا این کار گذرا بود یا ادامه دار؟؟؟
  2. oneunited

    به زیبایی دوران کودکی

    من دوست دارم به دوران بچگیم برم و دیگه بزرگ نشم:smile: ولی ...
  3. oneunited

    [IMG]

    [IMG]
  4. oneunited

    مطرح ترين كاربر باشگاه در سال 88

    خوشحال باش دوست من انحراف از راه کج زیادم بد نیست :D
  5. oneunited

    هفت سين پارسي ... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    گاهی اوقات باورم نمی شه که نیاکان و اجداد ما تا این حد زرنگ بودن :eek: من افتخار می کنم که یک ایرانی هستم , با این تاریخ و فرهنگ غنی اش :gol::gol::gol:
  6. oneunited

    حتی بعد از اینکه می‌فهــمی باز هم باور نمی‌کنــی!!!

    دوست عزیز , تاپیک باحالی بود ولی جاش اینجا نبود باید تو تالار عکس می زاشتی;) ولی کلا تاپیکات خیلی باحاله :gol:
  7. oneunited

    داستان آموزنده و جالب ( پیرمرد و الاغ ) لطفا حتما بخونید..

    البته من تا حدودی با حرفتون موافقم :smile: ولی نه با قسمته "همیشه برای هر مشکلی حتما یه راهی وجود داره" به فرض هم وجود داشته باشه , همیشه اوضاع بر طبق خواسته ی ما پیش نمی ره , یا اینکه باید چیزی رو از دست بدیم تا چیزی رو بدست بیاریم :gol:
  8. oneunited

    داداشی

    عجب پسرهه احمقی بوود:surprised: چطور خجالت نمی کشید که بقلش کنه ,ولی موقعه ی ابراز علاقه لال می شد؟:eek: اگه دوستم بود یکی می زدم پس کلش :D
  9. oneunited

    داستان آموزنده و جالب ( پیرمرد و الاغ ) لطفا حتما بخونید..

    جالب دوست عزیز, ولی اگه به جای خاک شن می ریختن هم آیا می تونست نجات پیدا کنه؟:surprised: منظورم اینه که همیشه مشکلات شبیه هم نیست;) ولی خیلی خیلی ممنونم ,متن قشنگی بود :gol::gol::gol:
  10. oneunited

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    برای جریمه ی نقدی هم می فرستمت پیش دکتر شریفی :razz: تا رستو بکشه :D
  11. oneunited

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    پیش قاضی و جفتک بازی :razz::D من خودم قاضی ام مدرک نمی خوام , تو الان محکومی به تو هین به باشگاه منچستر و هواداراش , می دم تا آخر عمر از اومدن به هر ورزشکاهی محرومت کنن :razz::D
  12. oneunited

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    مگه اومدم استخدامی که مدرک نشونت بدم؟:surprised: من که نمی بخشمت :D ولی کلا مهم نیست , خواستم حالتو بگیرم :razz: بعدا از خجالتت در می آم ایشالله :razz::D
  13. oneunited

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    تو منو رنجوندی زود باش ازم عذر خواهی کن :razz::razz::razz:
  14. oneunited

    مطرح ترين كاربر باشگاه در سال 88

    مطرح بودن یا نبودن چه فرقی می کنه؟ واسه کسی نون و آب می شه؟:razz:
  15. oneunited

    مرسی نیلگون جان,من دیشب خیلی ناراحت شدم برات:cry: ولی خوب از قبل قابل پیش بینی بوود:D

    مرسی نیلگون جان,من دیشب خیلی ناراحت شدم برات:cry: ولی خوب از قبل قابل پیش بینی بوود:D
  16. oneunited

    جاي اين تاپيك خالي بود...

    بوی پودر به مشامم می خوره :D
  17. oneunited

    اسم خودتان را به خط پارسی باستان ببینید

    واسه من از ماله همه قشنگ تر در اومد :razz::razz::razz:
  18. oneunited

    شمام تیک دارین؟!!!!

    صبر کن replay کنم :eek:
  19. oneunited

    نه مرسی خدانگهدار من طر فدار دانممارک بودم (قبلا) الان طرفدار پرتغالم :d از انگلیس هم خوشم می آد...

    نه مرسی خدانگهدار من طر فدار دانممارک بودم (قبلا) الان طرفدار پرتغالم :d از انگلیس هم خوشم می آد امشب شب حذف چلسیه :cry: زیاد خودتو ناراحت نکن
  20. oneunited

    می دونستی که بعد منچستر من عاشق ایتنرم؟(به جان خودم راست می گم) ببخش , من دیشب کلی وقتتو...

    می دونستی که بعد منچستر من عاشق ایتنرم؟(به جان خودم راست می گم) ببخش , من دیشب کلی وقتتو گرفتم:cry:
بالا