اگه من بودم که می فرستادمت جای مورد علاقت ,همون طویله ی که بهت می رسن:razz:
تو که هستی دیگه نگرانی نداره , برو تا هر وقت دلت می خواد مشغول باش و دوستاتو هم مشغول کن :razz:
تو مگه برات فرقی هم می کنه؟ :surprised: باز کار خودتو می کردی :razz:
نه من عادا ندارم , به هر حال یه فرقی بین تو با بقیه باید باشه دیگه :razz: آوازه ات همه جا رو گرفته البته آوازهت بو داره :razz::razz:
امیدوارم همین طور بشه
منظورت چه معیاری هست؟
من پرسیدم که با این وضعیتی که الان د اری,که فقط خودت می دونی , می شه به عنوان یک مهندس مکانیک کار بلد روت حساب کرد؟