نتایح جستجو

  1. oneunited

    همه چی آرومه.....؟؟؟

    ...........................................
  2. oneunited

    همه چی آرومه.....؟؟؟

    اگه من بودم که می فرستادمت جای مورد علاقت ,همون طویله ی که بهت می رسن:razz: تو که هستی دیگه نگرانی نداره , برو تا هر وقت دلت می خواد مشغول باش و دوستاتو هم مشغول کن :razz:
  3. oneunited

    همه چی آرومه.....؟؟؟

    تو مگه برات فرقی هم می کنه؟ :surprised: باز کار خودتو می کردی :razz: نه من عادا ندارم , به هر حال یه فرقی بین تو با بقیه باید باشه دیگه :razz: آوازه ات همه جا رو گرفته البته آوازهت بو داره :razz::razz:
  4. oneunited

    همه چی آرومه.....؟؟؟

    نه خوشبختانه من اون موقع نبودم ,ولی بچه ها گفتن این جارو با کوچه ی پشت خونت اشتب گرفته بودی :razz:
  5. oneunited

    من چادری ام

    هر کسی باید به پوشش دیگران احترام بزاره , به شرطی که عرف جامعه پذیرا باشه
  6. oneunited

    همه چی آرومه.....؟؟؟

    دقیقا همین موقع که پست دادی این کار انجام شد :razz:
  7. oneunited

    یه سوال جدی

    امیدوارم بازار کار که وضعش افتضاحه , کمتر از فوق لیسانس که داشته باشی , اصلا به مدرکت نگاه نمی کنن
  8. oneunited

    همه چی آرومه.....؟؟؟

    زیتون خام ؟:razz: من منتفرم ,ولی زیتون پرورده رو دوس دارم
  9. oneunited

    یه سوال جدی

    نمیشه؟ چقدر تلاش کردی که به هدفت برسی؟
  10. oneunited

    یه سوال جدی

    امیدوارم همین طور بشه منظورت چه معیاری هست؟ من پرسیدم که با این وضعیتی که الان د اری,که فقط خودت می دونی , می شه به عنوان یک مهندس مکانیک کار بلد روت حساب کرد؟
  11. oneunited

    یه سوال جدی

    شما چی فکر میکنین؟ به نظرتون واقعا یک مهندس هستین یا فقط مدرک گرفتین یا می خواین بگیرین؟
  12. oneunited

    همه چی آرومه.....؟؟؟

    همه چی آرومه , هیچم به هم ریخته نیست,خودم همین تازه خونه رو جارو کشیدم :razz:
  13. oneunited

    حتما نبینید

    حالا چرا حتما نبینیم؟:surprised:
  14. oneunited

    سلام خوبی؟ چه خبر؟ بابا مامانت رفتن؟ راستی سال نو مبارک,ببخش دیر شد,آخه من سرم شلوغ بود,خداحافظ

    سلام خوبی؟ چه خبر؟ بابا مامانت رفتن؟ راستی سال نو مبارک,ببخش دیر شد,آخه من سرم شلوغ بود,خداحافظ
  15. oneunited

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    :eek: این کیه اونوقت؟:D
  16. oneunited

    فوانین ما برای زنان از سرشونم زیاده

    چرا؟؟:surprised: مگه من چمه؟:cry:
  17. oneunited

    فوانین ما برای زنان از سرشونم زیاده

    :surprised::surprised::surprised: چون زنا تو افق فکریشون هستن :razz::razz::razz:
  18. oneunited

    سلام نیلگون ,خوبی؟:smile: مودم لپ تابم مشکل پیدا کرده خیلی کند شده:surprised: وتسه داداشم که...

    سلام نیلگون ,خوبی؟:smile: مودم لپ تابم مشکل پیدا کرده خیلی کند شده:surprised: وتسه داداشم که دازه فیلم دانلود می کنه مجبورم با دایال آپ بیام:cry:
بالا