نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    سلام محمد اقا خوبم شما خوبید شما هم روز خوبی داشته باشید

    سلام محمد اقا خوبم شما خوبید شما هم روز خوبی داشته باشید
  2. ZEUS83

    گفتم شاید ناراحت شی و یاد کارتون یوگی و دوستان بیفتی وگرنه مفهموش همون دوستی بود

    گفتم شاید ناراحت شی و یاد کارتون یوگی و دوستان بیفتی وگرنه مفهموش همون دوستی بود
  3. ZEUS83

    عیدی من برای کاربران باشگاه (تعداد محدود)

    قرار به ص 5 بوده . هنوز نرسیدیم به ص 5 . هر چند تاپیک من تو ص 2 هم قفل میشه ولی خیالی نیست . بزن قفلو
  4. ZEUS83

    عیدی من برای کاربران باشگاه (تعداد محدود)

    خودم خوبشو سراغ دارم با ریتم عربی . خیلی موزونش موزونه
  5. ZEUS83

    عیدی من برای کاربران باشگاه (تعداد محدود)

    یک سی دی حرکات موزون بد نیست .
  6. ZEUS83

    عیدی من برای کاربران باشگاه (تعداد محدود)

    نخیر اقا مصطفی متولد 65 هستش
  7. ZEUS83

    عیدی من برای کاربران باشگاه (تعداد محدود)

    من از همه کوچولوترم متولد 66/6/9
  8. ZEUS83

    عیدی من برای کاربران باشگاه (تعداد محدود)

    از همه دوستای گلم ممنونم . اقا مصطفی دست گلتون درد نکنه . چشم بهتون ادرس هم میدم برام بفرستید . برای پریسا رو هم به ادرس من بفرستید . اگه نصفش کنم پریسا سرمو نصف میکنه کیوان بچه خوب عیدی رو می گیره می گه خدا برکت بده بهتون . تا دفعه بعد هم بهش عیدی بدن اوینا جون حالا وقت...
  9. ZEUS83

    کیوان مگه نمیگی خودت داری فیلمشو

    کیوان مگه نمیگی خودت داری فیلمشو
  10. ZEUS83

    عیدی من برای کاربران باشگاه (تعداد محدود)

    اگه پریسا بفهمه منو میکشه . بهم گفته اقا مصطفی هر چی عیدی داد نصف می کنیم . حالا اینو چه جوری نصف کنیم
  11. ZEUS83

    یکی از بستگان خدا....شما چه نسبتی با خدا دارید؟؟؟؟

    سپاس عزیزم خیلی لطیف و تفکر برانگیز گمونم خدا دوستمه . چون دوستش دارم و میدونم اونم منو دوست داره .
  12. ZEUS83

    کیوان عیدی رو که ادم دبه در نمیاره بگیر بگو خدا برکت بده

    کیوان عیدی رو که ادم دبه در نمیاره بگیر بگو خدا برکت بده
  13. ZEUS83

    عکس نامزدیتو نشونم بدی خیلی خوب میشه . اونوقت قضاوت میکنم

    عکس نامزدیتو نشونم بدی خیلی خوب میشه . اونوقت قضاوت میکنم
  14. ZEUS83

    پس باید عکس نامزدیتو بهم نشون بدی

    پس باید عکس نامزدیتو بهم نشون بدی
  15. ZEUS83

    ایول به این میگن یک خانم رزمی کار خشن / عکی متحرک

    ببخشید تشکر ندارم
  16. ZEUS83

    ساختمان ساخته شده در دل تپه در سوییس

    دوستان ببخشید من تشکر ندارم
  17. ZEUS83

    به این میگن ادم بی جنبه / با بی جنبه شوخی نکن / عکس متحرک

    بچه ها تشکر که کامنت دادید ببخشید تشکر ندارم
  18. ZEUS83

    به این میگن ادم بی جنبه / با بی جنبه شوخی نکن / عکس متحرک

    نه بابا راستی داره میزنش اونم با چه خشانتی
  19. ZEUS83

    اگه شوخی کوچولوش اینه پس شوخی خرکیش چیه؟

    من الان هر جور فکر میکنم نمی فهمم شما چطور تونستید برید خوابگاه دخترونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا خوابگاه ها اجازه ورود به برادر و پدر نمیدن چه برسه به پسر همسایه خوابگاه بغلی !!!!!!!!!!!! اونوقت شما اش نذری برده بودید براشون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم خیلی شر و شیطونم . ولی از اینکارا نکردم .
بالا