من الان هر جور فکر میکنم نمی فهمم شما چطور تونستید برید خوابگاه دخترونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا خوابگاه ها اجازه ورود به برادر و پدر نمیدن چه برسه به پسر همسایه خوابگاه بغلی !!!!!!!!!!!!
اونوقت شما اش نذری برده بودید براشون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم خیلی شر و شیطونم . ولی از اینکارا نکردم .