چی بگم والا!!!
شما پسرا که مراعاته هیچی رو نمیکنین که...من فقط از اون یه آن میترسم که مغزتون دیگه فرمان نمیده و هر کاری ازتون بر میاد:surprised:...ولی شما ماشاالله عاقلین...خوش باشین همیشه ایشاالله...بازم میگم مواظب باشین...منم مثه خواهر کوچیکتون:redface: