نتایح جستجو

  1. محمدیان

    قربون خودت و دل پاکت . چقدر کنجکاو شدم این جریان رو بشنوم ، راستش رگ فضولیم قلمبه شد! :دی

    قربون خودت و دل پاکت . چقدر کنجکاو شدم این جریان رو بشنوم ، راستش رگ فضولیم قلمبه شد! :دی
  2. محمدیان

    ببخشید عزیز قصد توهین به احساساتت رو نداشتم ! خیلی دلت پاکه خانومی... این تاپیک و پست بعضی ها...

    ببخشید عزیز قصد توهین به احساساتت رو نداشتم ! خیلی دلت پاکه خانومی... این تاپیک و پست بعضی ها یکم بهم ریخت منو . یه خورده عصبی بودم !
  3. محمدیان

    صبر کن آبجی گلم متنش تازه گریه نداره ، پست بچه ها رو بخون باید خون گریه کرد که به کجا داریم می ریم !

    صبر کن آبجی گلم متنش تازه گریه نداره ، پست بچه ها رو بخون باید خون گریه کرد که به کجا داریم می ریم !
  4. محمدیان

    میشی خیلی لطف کردی ، از این به بعد منم از این شکلک خوشگلا می ذارم ، آخ جووون

    میشی خیلی لطف کردی ، از این به بعد منم از این شکلک خوشگلا می ذارم ، آخ جووون
  5. محمدیان

    به به به ، آبجی ناز خودم خوبی ؟ چقدر خوشحال شدم پیغامت رو دیدم ! سال نو تو هم مبارک ان شالله...

    به به به ، آبجی ناز خودم خوبی ؟ چقدر خوشحال شدم پیغامت رو دیدم ! سال نو تو هم مبارک ان شالله سالی پر از برکت و سلامتی کنار خانواده ات داشته باشی
  6. محمدیان

    اینا رو از کجا میاری منم می خوام !

    اینا رو از کجا میاری منم می خوام !
  7. محمدیان

    مرسی ملیحه ناز ، امیدوارم توی سال جدید به همه خواسته هات برسی و خدا برات کلی خیر کنار بذاره ...

    مرسی ملیحه ناز ، امیدوارم توی سال جدید به همه خواسته هات برسی و خدا برات کلی خیر کنار بذاره . سالی پر از سلامتی و شادی رو کنار خانواده ات برات آرزو می کنم
  8. محمدیان

    قربونت برم نازنین ، بیشتر خوشحال شدم که با خودت صحبت کردم .

    قربونت برم نازنین ، بیشتر خوشحال شدم که با خودت صحبت کردم .
  9. محمدیان

    چه شکلکای با مزه ای!! خندم گرفت

    چه شکلکای با مزه ای!! خندم گرفت
  10. محمدیان

    منکه انقدر هی گفتن توی پروفایلت چیه که بستیش بازش کردم :( البته قبول دارم که کلا با کلاسم مثل...

    منکه انقدر هی گفتن توی پروفایلت چیه که بستیش بازش کردم :( البته قبول دارم که کلا با کلاسم مثل خودت ;)
  11. محمدیان

    مواظب باش ستاره شله ! نیوفتی ! :biggrin: آبجی دانشجویی؟

    مواظب باش ستاره شله ! نیوفتی ! :biggrin: آبجی دانشجویی؟
  12. محمدیان

    من چادری ام

    اون آقایی که داشتم باهاشون صحبت می کردم مسئله چادر رو مطرح کرده بودند و گرنه همونطور که آقا محسن گفتن مانتو و مقنعه حجاب کامله ! بحثی درش نیست! موضوع صحبت ایشون درباره چادر بود!
  13. محمدیان

    برای تو نوشته بودمش نمی خواستم کسی ببینه ولی حوصله خصوصی زدن نداشتم ! حالا انگار شق القمر کردم...

    برای تو نوشته بودمش نمی خواستم کسی ببینه ولی حوصله خصوصی زدن نداشتم ! حالا انگار شق القمر کردم که همه ببینن!!
  14. محمدیان

    :biggrin: آره دیگه آبجیم با کلاسه ! :cool:

    :biggrin: آره دیگه آبجیم با کلاسه ! :cool:
  15. محمدیان

    قربونت برم محتاجم به دعا گلم . بازم شرمنده

    قربونت برم محتاجم به دعا گلم . بازم شرمنده
  16. محمدیان

    من چادری ام

    شما چطور آثار دکتر شریعتی و استاد مطهری رو مطالعه کردید؟ پیشنهاد می کنم مطالعه کنید. تا از دید یه نفر که چادر رو انتخاب کرده ببینید دلیلش چیه ؟؟ به نظر من مطالعه تاریخ خوبه ولی محک زدن حجاب با عمل آدمهای گذشته شاید کار درستی نباشه . با رنگی بودن چادر موافقم . در مورد من هم تا حالا عضو بسیج...
  17. محمدیان

    ممنون آبجی گلم ، خیلی لطف داری بهم . گلم پروفایل من هم از آن توست ! هر طور خواستی باهاش برخورد...

    ممنون آبجی گلم ، خیلی لطف داری بهم . گلم پروفایل من هم از آن توست ! هر طور خواستی باهاش برخورد کنه ، اصلا شخمش بزن !!! می خوای پسوردم رو بهت بدم ؟
  18. محمدیان

    باید ادش کنی ، آبجی مثل خودم سکیوریتی اش بالاست ! قلعه درست کرده

    باید ادش کنی ، آبجی مثل خودم سکیوریتی اش بالاست ! قلعه درست کرده
  19. محمدیان

    صبا جان ممنون بابت نظرت ، شرمنده تشکرام تموم شده !! :(

    صبا جان ممنون بابت نظرت ، شرمنده تشکرام تموم شده !! :(
  20. محمدیان

    آبجی فرزانه گل بیا اینجا نظرت رو درباره حجابت بگو http://www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=163030

    آبجی فرزانه گل بیا اینجا نظرت رو درباره حجابت بگو http://www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=163030
بالا