سلام آقا سید عزیز ، بهتون تبریک می گم ، انصافا انتخاب شایسته ای بوده ، حضور چنین مرد بزرگی مطمئنا باعث بهتر شدن اوضاع این تالار خواهد شد.
فلق جان به شما هم خسته نباشید می گم کارتون عالیه ، امیدوارم با حضور ایشان این تالار به بهترین تالار باشگاه تبدیل بشه :gol: