منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
خودتو درگير نكن گلم ...منم خودمو گم كردم پيدا كنم ميشم همون ماماني سابق:cry:
خودتو درگير نكن گلم ...منم خودمو گم كردم پيدا كنم ميشم همون ماماني سابق:cry:
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
نه داداش خوشحال شدم برو به سلامت نوش جان
نه داداش خوشحال شدم برو به سلامت نوش جان
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
تو چته گلم؟ واي چقدر اين متنت قشنگه مغسي
تو چته گلم؟ واي چقدر اين متنت قشنگه مغسي
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
آره :biggrin: با عمش برده ديگه:biggrin:
آره :biggrin: با عمش برده ديگه:biggrin:
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
خوب ميشم فقط يه كم وقت ميبره ...تو خوبي؟
خوب ميشم فقط يه كم وقت ميبره ...تو خوبي؟
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
خوبم بايد خوب بشم يه كم از خودم دلگيرم همين [IMG]
خوبم بايد خوب بشم يه كم از خودم دلگيرم همين [IMG]
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
سهلام هستم گلمممممممممم
سهلام هستم گلمممممممممم
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
آورين داداش من بايد اينجوري باهش ديگه...پرهام بهم گفت خوبي داداش:biggrin:
آورين داداش من بايد اينجوري باهش ديگه...پرهام بهم گفت خوبي داداش:biggrin:
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
ناززززززي ايشالله سايت روي سرش هميشه برقرار باشه ...باباي خوبي كه هستي؟
ناززززززي ايشالله سايت روي سرش هميشه برقرار باشه ...باباي خوبي كه هستي؟
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
واي عسيسم چه نازه چه خوشمله داداش
واي عسيسم چه نازه چه خوشمله داداش
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
گفتگوهای تنهایی
مــن زانـو هـایم را بـه آغـوش کـشیده بـودم .. وقـتی تو بـرای آغـوش ِ او زانــو زده بــودی .. عـشق لـعنتی من!!!
mina12345
ارسال #4,549
May 9, 2013
تالار:
ادبیات
گفتگوهای تنهایی
شـاید بخندی و بـگویی "بـیخیال، دیوانـه است!" امـا مـن .. هـوای آن نـامردی که جـای مـن را گـرفـته را هـم دارم .. مـبادا از غـصه اش دلـت بـگیرد !
mina12345
ارسال #4,548
May 9, 2013
تالار:
ادبیات
باشه بزار ببينم...........
باشه بزار ببينم...........
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
گفتگوهای تنهایی
گــاهے خــیـــال مــے کــنــم خــدا روےِ لــحــظـﮧهـــایــش قـــیــمـت گــذاشــتـــﮧ اســت ... خــیــلــے از شــبهــا ارزانــےِ خـــودش ! امـــآ... یــک شـبهـایــے هـســت کــﮧ بــراے مــטּ زیــادے گــراטּ تــمــام مـے شـود (!)...
mina12345
ارسال #4,547
May 9, 2013
تالار:
ادبیات
گفتگوهای تنهایی
ﮐﻤﯽ ﺯﻭﺩ ﺑﻮﺩ، ﻭﻟﯽ ... ﺩﻋﺎیت ﮔﺮﻓﺖ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺰﺭﮒ ! ﭘیر ﺷﺪﻡ ...!
mina12345
ارسال #4,545
May 9, 2013
تالار:
ادبیات
گفتگوهای تنهایی
هيچ شباهتی به يوسف ندارم... نه رسولم,نه زيبايم,نه براي كسي عزيزم,نه چشم به راهي دارم... فقط... در " چاه " افتاده ام!!!
mina12345
ارسال #4,544
May 9, 2013
تالار:
ادبیات
گفتگوهای تنهایی
خدایا خیلی امشبم دلم ازت گرفته هیچ وقت دوست نداشتم جلوی کسی ازت گله کنم ولی امشب میخوام بگم خیلی خیلی دلم ازت گرفت نمیدونم شاید پشت این اتفاق یک حکمتی باشه مثل همیشه ولی .......
mina12345
ارسال #4,542
May 9, 2013
تالار:
ادبیات
نيدونم ..اينجا هم نشد
نيدونم ..اينجا هم نشد
mina12345
ارسال پروفایل
May 9, 2013
رد پای احساس ...
افسانه هارو رها كن،.... دوری و دوستی كدام است؟؟ فاصله هایند كه عشق را می بلعند! من اگر نباشم دیگری جایم را پر میكند!!... به همین سادگی.........
mina12345
ارسال #6,199
May 9, 2013
تالار:
ادبیات
رد پای احساس ...
لبخـــندمـــ را بریـ ــ ــدم قــاب گــرفتمــــ بــ ــه صـورتـم آویختــم ! حــالا بـا خیــال راحــت هــر وقتـــ دلـــــمـــ گـــرفتـــ ” بغـــض ” مـیکنمــــ …
mina12345
ارسال #6,198
May 9, 2013
تالار:
ادبیات
قبلی
1
2
3
4
5
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
3 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا