You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
آره اصلا ميان ترم نميدم......فدات همچنين تو
-
-
اي ميگذره گلي خيلي سخته يكي از كتابام آخه من اصلا سر كلاس نميرم خودم همه كتابامامو ميخونم
-
نه بااااااااااااااو:) واي گلي كه هميشه دخملمه و سجادم پسرممممممممممممم
-
درست ميشه كمي اذيت ميكنن و بعد ميگن آره
-
تيكه بود؟:) نه عامو راست ميگي؟:D
-
آره گلم فدات شم ولي قول نميدم هاااااااااااااااا....تو چه خبر؟
-
هيچي ...زرنگي ولي من از تو زرنگترم :)
-
-
-
نميدونم عسيسم اين روزا حوصله هيچي رو ندارم ..غالبا اين ساعتا ميام ولي هميشگي نيست
-
-
سلام..آخي.. :biggrin: اصلا تابلو نبود پرسيدنش دي:redface:
-
نه بابا شوخي كردم ..من مشكلم يه چيز ديگست ولي به هر حال ممنونم ... باي
-
عامو تو هم غم ما رو هي تازه كن با اين شعرات:cry:
-
-
-
-