اگر صفحهای از قبل مانده که نخواندهاید تا فردا بخونید. جمعه ظهر جزء جدید را شروع میکنیم.
نیت:
جزء 30 رو تقدیم میکنیم به مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) و از آن حضرت زیارت بارگاه مطهرش و زندگی تحت ولایتش را میطلبیم.
و هم چنین به نیت شفای دوست دوستمون samajoon میخونیم
بخش پایانی خطبه...