نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    آبجیا داداشا همه بیاین امشب یکم روحیمون خوب بشه. [IMG]

    آبجیا داداشا همه بیاین امشب یکم روحیمون خوب بشه. [IMG]
  2. سایه خانم

    آخی . همه روحیه ها داغونه. :(

    آخی . همه روحیه ها داغونه. :(
  3. سایه خانم

    سلام آبجی سما . خوبم تو خوبی؟ [IMG]

    سلام آبجی سما . خوبم تو خوبی؟ [IMG]
  4. سایه خانم

    عضو باشگاس؟

    عضو باشگاس؟
  5. سایه خانم

    اینطـــــــــــوریاس؟ دارم برات

    اینطـــــــــــوریاس؟ دارم برات
  6. سایه خانم

    اگه از ابجیا نباید خوشگلتر باشه پس برین یکی ساله گیر بیارین دیگه [IMG] [IMG] این یعنی چی؟

    اگه از ابجیا نباید خوشگلتر باشه پس برین یکی ساله گیر بیارین دیگه [IMG] [IMG] این یعنی چی؟
  7. سایه خانم

    آبجی خیلی نالاحنم . بنیان خانوادمون بهم ریخته دیگه شبا جمع نمیشیم:(

    آبجی خیلی نالاحنم . بنیان خانوادمون بهم ریخته دیگه شبا جمع نمیشیم:(
  8. سایه خانم

    چی؟ یکی ساله؟هاین؟

    چی؟ یکی ساله؟هاین؟
  9. سایه خانم

    با دوسته دخترت؟خجالت نمیکشی؟جای باباشی

    با دوسته دخترت؟خجالت نمیکشی؟جای باباشی
  10. سایه خانم

    هرکی هس از آبجیا نباید خوشگلتر باشه هــــــــــا .گفته باشــــــــــم

    هرکی هس از آبجیا نباید خوشگلتر باشه هــــــــــا .گفته باشــــــــــم
  11. سایه خانم

    حالا طرف کی هس؟ [IMG]

    حالا طرف کی هس؟ [IMG]
  12. سایه خانم

    چه خوشگله. دوسش دارم

    چه خوشگله. دوسش دارم
  13. سایه خانم

    هیچی بدون مشورت من پا میشین میرین خواستگارررررری [IMG]

    هیچی بدون مشورت من پا میشین میرین خواستگارررررری [IMG]
  14. سایه خانم

    چشمم روشن بدون مشورت بامن میخواین برین خواستگاری؟ [IMG]

    چشمم روشن بدون مشورت بامن میخواین برین خواستگاری؟ [IMG]
  15. سایه خانم

    [IMG]

    [IMG]
  16. سایه خانم

    اصن نمیاد بگه زنده ای مرده ای؟ [IMG]

    اصن نمیاد بگه زنده ای مرده ای؟ [IMG]
  17. سایه خانم

    [IMG]قهرم

    [IMG]قهرم
  18. سایه خانم

    سلام. چه عجب

    سلام. چه عجب
  19. سایه خانم

    دوست عزیز یه صفحه گذاشتم برات صفحه 585......آیه 1 تا 42 سوره عبس

    دوست عزیز یه صفحه گذاشتم برات صفحه 585......آیه 1 تا 42 سوره عبس
  20. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    اگر صفحه‌ای از قبل مانده که نخوانده‌اید تا فردا بخونید. جمعه ظهر جزء جدید را شروع می‌کنیم. نیت: جزء 30 رو تقدیم می‌کنیم به مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) و از آن حضرت زیارت بارگاه مطهرش و زندگی تحت ولایتش را می‌طلبیم. و هم چنین به نیت شفای دوست دوستمون samajoon میخونیم بخش پایانی خطبه...
بالا