You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام . خوبین؟نه نبودیم
خوش اومدین به لیستم
-
سلام سما جان.دیشب خیلی فکر کردم.من نباید مشکلاتم باعث بشه آبجیامو ناراحت کنم.
معذرت میخوام
-
ممنون بابت درخواست:smile::gol:
-
ببخشین منم دلم گرفته بود. بگو چه ساعتی میای؟
-
نه این چه حرفیه. اعصابم داغون بود. شما تاج سرین
-
-
-
-
کجا؟تبریز؟ نه نمیایم:razz:
-
نه فرزانه جون اندفعه واقعن دوسش ندارم. خواهش میکنم نرو
-
-
پاتوقو دوس ندارم. اینجوری راحتترم. شما برو
-
اینجام عزیزم.سرور خراب شده بود
-
-
نه تو پروفتون میگم ننوشتین.
-
نه ننوشتین. نوشتین زیر اسمون خدا. چه شهری به به
-
-
نه اختیار دارین. دروغ چیه. خوب هستین؟
-
-
سلام . نه نگاه کنید قبل از آخرین پیاممو.
تو صفحه ی خودتون پیام گزاشتین