پیرمرد : دلت گرفته ؟
سرباز : آره
پیرمرد : دل همه میگیره، دل داشته باشی میگیره دیگه، اصــلــا دلــی کـه نــگـیـره کــه دل نـیـسـت.. یا رفیق من لا رفیق له. میخوای یه راهی بهت یاد بدم دلت وا بشه؟ مثل من چشمات و ببند …د ببند دیگه…چی میبنی ؟
سرباز: هیچ کس
پیرمرد:هیچ کس قشنگه دیگه … هیچ کس...
پسرخاله به آقاي مجري گفته بود:
آدما نباس دوست پيدا كنن
چون وقتي ميرن
وقتي ديگه نميشه بهشون زنگ بزني
وقتي نميتوني درد و دل كني
يا حتي باهاشون شوخي كني و بخندي
وقتي دلت براش تنگ ميشه و نميتوني ببينيش
همهء دوستت ميشه تو يك سري عكسات و خاطراتت
هي يه چيزي گير ميكنه تو گلوت
اصلاً چرا آدما اين...