نوشته هایی هستند که خواندنشان سنگین است
حالت را عوض می کنند. ضربان قلبت را بالا میبرند
و پُراند از غم ِشیرین ...!
دوست داری مرورشان کنی ...
و بعد هم یادداشتی پایش بنویسی .
اما بعضی نوشتههـا سنگینترند ،
نمیتوانی بیش از یکباربخوانیشان.
خط به خط که پایین میروی ، کلماتش
آوار میشوند بر سرت...