سلام....تو خوبی .....اشتباه نکنم کار فتوشاپه................بچه ها هم این جوری کار کرده بودن.....فقط وقتی پلات می گیرن اینجوری به نطر می رسه اینگار یه نرم افزار دیگست.برا مثال بچه ها پروژه موزه از این شیتا زیاد آورده بودن .....برا ترسیم سه بعدیا مادر نرم افزارا مکسه بقیشون گرچه خوبن ولی به درد...