اردبيل حسنعلي عليپور خير احداثكننده ۷۲باب مدرسه در سطح استان اردبيل روز دوشنبه پس از طي يك دوره طولاني مدت بيماري ، در بيمارستان علوي اردبيل جان به جان آفرين تسليم كرد. به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين چهره ماندگار مدرسهسازي كشور كه از نيمه دوم ارديبهشت ماه سالجاري به دليل عوارض ناشي از سكته...