نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    خوب تو یه تگاه به لست دوستات بنداز دو برابر من دوست داری . تازه یکم هم شیطون تر از منی و شوخ تر...

    خوب تو یه تگاه به لست دوستات بنداز دو برابر من دوست داری . تازه یکم هم شیطون تر از منی و شوخ تر واسه همین ترا بیشتر دوست دارن . :razz: :biggrin:
  2. mehrdad2012

    سلام اجی . خوبم شما خوبی ؟؟؟؟؟؟ نه اجی سخت مشغول کارم نه دانشگاه . [IMG]

    سلام اجی . خوبم شما خوبی ؟؟؟؟؟؟ نه اجی سخت مشغول کارم نه دانشگاه . [IMG]
  3. mehrdad2012

    عکس هایی زیبا و باورنکردنی از زلال ترین رودخانه دنیا

    مرسی خیلی زیبا بود . جون میده آب شو بنوشی .
  4. mehrdad2012

    ایا خنده دار نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خنده دار نیست . جای تاسف داره . مرسی اجی واقعا عالی بود .
  5. mehrdad2012

    :biggrin: . سلام اجی این کیه تو پروفت ؟؟؟؟؟ خیلی متفکرانه نگاه می کنه . نکنه خودتی ؟؟؟؟؟...

    :biggrin: . سلام اجی این کیه تو پروفت ؟؟؟؟؟ خیلی متفکرانه نگاه می کنه . نکنه خودتی ؟؟؟؟؟ خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی پستت هم ناقص اومده چیزی پیدا نیست .
  6. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  7. mehrdad2012

    سلام داداشی . خبر خاصی نیست . خبر جدیده همین بازگشایی یونی هستش . هنوز آپدیت نشدم .

    سلام داداشی . خبر خاصی نیست . خبر جدیده همین بازگشایی یونی هستش . هنوز آپدیت نشدم .
  8. mehrdad2012

    وای این اخری هر دوشون خیلی ناز هستن . صبر کن الان یه چیزی یک پیدا کنم واست بذارم .

    وای این اخری هر دوشون خیلی ناز هستن . صبر کن الان یه چیزی یک پیدا کنم واست بذارم .
  9. mehrdad2012

    زندگی کن! حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی....

    مرسی . واقعا عالی و زیبا بود . ;)
  10. mehrdad2012

    مرسی داداش معین گل . این هم تقدیم به شما : [IMG]

    مرسی داداش معین گل . این هم تقدیم به شما : [IMG]
  11. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  12. mehrdad2012

    سلام داداش شهاب گل . خوبی داداشی ؟؟؟؟؟؟؟ واقعا درگیر بودم نمی تونستم بیام . چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ ...

    سلام داداش شهاب گل . خوبی داداشی ؟؟؟؟؟؟؟ واقعا درگیر بودم نمی تونستم بیام . چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ . اومدم دیدم 56 تا پیام دارم :surprised: چشمام این طوری شد مثل اینکه بپه ها خیلی منا دوست دارن . دم همشون گرم که به یاد من هستن .
  13. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  14. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  15. mehrdad2012

    سلام آجی . خیلی با حال بود پستت خوب خندیدم . نه به خاطر دانشگاه نیست به خاطر کارم هستش که...

    سلام آجی . خیلی با حال بود پستت خوب خندیدم . نه به خاطر دانشگاه نیست به خاطر کارم هستش که نتونستم بیام . خوبی؟؟؟؟
  16. mehrdad2012

    سلام خوبی داداش ؟؟؟؟؟ چشم حتما میام سوال پیچت می کنم . :D

    سلام خوبی داداش ؟؟؟؟؟ چشم حتما میام سوال پیچت می کنم . :D
  17. mehrdad2012

    نمی دونم فکر کنم به خاطر کم خوابی باشه .

    نمی دونم فکر کنم به خاطر کم خوابی باشه .
  18. mehrdad2012

    نه متاسفانه حالم خوب نبود ندیدم . دیگه شورش را درآورده این مربی همه را کفری کرده .

    نه متاسفانه حالم خوب نبود ندیدم . دیگه شورش را درآورده این مربی همه را کفری کرده .
  19. mehrdad2012

    هیچی سرم داره منفجر میشه .

    هیچی سرم داره منفجر میشه .
  20. mehrdad2012

    نه اجی خوب نیستم .

    نه اجی خوب نیستم .
بالا