نتایح جستجو

  1. بهار00

    میسی...برا شمام زیباس:smile: [IMG]

    میسی...برا شمام زیباس:smile: [IMG]
  2. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  3. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  4. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  5. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  6. بهار00

    :smile::gol:

    :smile::gol:
  7. بهار00

    اها...ایشالا که موفق باشی:smile:

    اها...ایشالا که موفق باشی:smile:
  8. بهار00

    هیچی همینطوری...ارشد نمیخوای بخونی؟

    هیچی همینطوری...ارشد نمیخوای بخونی؟
  9. بهار00

    اجی تو ترم چندی؟

    اجی تو ترم چندی؟
  10. بهار00

    سلام اجی...ممنون خوبم تو چطوری؟؟ اره خدارو شکر درست شد..:smile:

    سلام اجی...ممنون خوبم تو چطوری؟؟ اره خدارو شکر درست شد..:smile:
  11. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    نگران تنهایی من نباش... رو به راهم ؛رو به راهی که رفته ای رو به راهی که مانده ام . . . روزها ،با همان شال پائیزی سرگرم میشوم... و شبها ،کنار دلواپسی های فردا دراز میکشم...
  12. بهار00

    تو هم مراقب خودت باش عزیزم شب خوشششش:heart: [IMG]

    تو هم مراقب خودت باش عزیزم شب خوشششش:heart: [IMG]
  13. بهار00

    اوهوم یادم نبود...اجی من برم دیگه کاری نداری؟؟ [IMG]

    اوهوم یادم نبود...اجی من برم دیگه کاری نداری؟؟ [IMG]
  14. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    ﺩﻝ ﻣﻦ... ﭼﻪ ﺧﺮﺩﺳﺎﺍﺍﺍﺍﺍﻝ ﺍﺳﺖ!!! ﺳﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﻧﮕﺮﺩ! ﺳﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﺩ! ﺳﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﭘﻮﺷﺪ! ﺩﻝ ﻣﻦ... ﺍﺯ ﺗﺒﺎﺭ ﺩﯾﻮﺍﺭﻫﺎﯼ ﮐﺎﻫﮕﻠﯽ ﺍﺳﺖ!!! ﺳﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ! ﺳﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ! و... ﺳﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﺩ! خیلی خیلی ســـــاده!!!
  15. بهار00

    خداروشکر... چه خبر؟؟ چیکارا میکنی؟؟؟ نیستیاااا

    خداروشکر... چه خبر؟؟ چیکارا میکنی؟؟؟ نیستیاااا
  16. بهار00

    سلاممممم اجی جونم...ببخشید پیامتو الان دیدم... ممنون تو خوبی؟؟

    سلاممممم اجی جونم...ببخشید پیامتو الان دیدم... ممنون تو خوبی؟؟
  17. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    نقاشی بلد نیستم... ولی تمام زندگیم را... درد کشیدم ...
  18. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  19. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  20. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
بالا