با درود و سپاس فرآوان از دوست ارجمندم:gol:
مطلب با ارزشي را از شما آموختيم و اين نكته تكميلي براي حقير كه بنا به دلايل بسيار نسبت به آموزه ها و مفاهيم هنري دور و دچار ضعف است بسيار جالب و مفيد بود كه از اين بابت از شما متشكرم.
به تفاخر موضوع "هنرنمايي طبيعت" ، ذهنيت من از اين موضوع ،قدرت و...