[IMG]جوابیم یوخدی آخه نئدییم مل ملی روحیه وئریر بیلئمه والا من قئر مئر بولمئرم[IMG]
[IMG]یاخجی ائله میسن بو سعید ن و بولو بایرام قاباغی داریخمازلار
[IMG]بابیلی دو گئد بیرزاد یه باااا بو نه وزی دی بااااااااااااااااااااااااااا
سلام خسته نباشین:gol::gol:
:redface:ممنونم
اگه امکان داشته باشه حزب 1 و 2 و 3 رو برا من ثبت کنین ممنونم:gol::gol::gol::gol:
و 2 تسبیح صلوات هم من رو در نظر بگیرین:gol::gol: