You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
واقعا عالییییییییییییییییییی بود دسته گلت درد نکنه
-
-
-
[IMG]آجی جوونم صندوق من کلا خالیه هر چی تا به حال پیام داشتم پاک کلدم صندوق خودتو چک کن
-
-
[IMG]منی ته گوئموشدون اوزون گئدمیشدون پارتیه؟
-
-
-
[IMG]ایندیه جان هاردئیدون؟
گئه بودا گوروشماخ[IMG]
-
سلوم داداشی
ملسی تو چطولی؟
[IMG]آره هستم
-
[IMG]خودتم از تاپیک بابایی دنبال کنی ترکی راه می یوفتی
-
[IMG]ایول دخملکم
بلدی ترکی حرف زدنو یا از آشناهاتون ترک زبان هستن؟
-
انصافا عصری یه کارتون باحال داد که خوده من تا اون تموم نشد نرفتم بیرون
-
[IMG]خدا نکنه داداشی ایشالا به سلامت میری و بر می گردی
-
-
[IMG]باشه دخملکم باباییت تو سایت آموزش زبان ترکی داره
خیلی مرتب و جمع و جور توضیح داده
-
داداشی داغ نبات با عرق شاهسپران بخوری خوب میشی
-
[IMG]نکنه مسموم شدی؟
داداشی یرو دکتر اینجولی خدا نکرده حالت بدتر میشه ها
-