خب گاهی این تلنگره و زشتی اون دغدغه اثرش بیشتره
مث فیلم هیس دخترها فریادنمیزند..
من فیلم رو کامل ندیدم.ولی اینقدربخشی که دیدم قشنگ ساخته شده بود که تامدتی نسبت به اون نقش منفی ،واکنش داشتم.
و درسی که ازش گرفتم و تلخی ش هنوز درذهنمه.
شاید راهکاررو نشون داده باشه(من فیلم روکامل ندیدم) اما تلخی ش...