You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
چرا عصبانی تو سوتی چی؟:cool:
-
سارا تو رو خدا بگو چی شده
من کار اشتباهی کردم
-
محدثه تو نمیدونی چرا سارا جواب منو نمیده:(
-
سارا با توئم چرا جوابمو نمیدی:(
-
-
-
ممنون سلجوخ بخاطر عکسای خوشگلت:)
-
-
فسقلی نمیاری نیار من خودم میارم.برای توئم نمیارم بعله:D
-
فسقلی ژست الکی نیا بدو واسم چایی بیار خخخخخخخخخ:D
-
اون بیجا میکنه حرف بد بزنه
چی گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بفرست واسم تو خصوصی سارا جان
-
بدو ی چایی بیار که دلم خواست:D
-
چی شده.نکنه وحید آره:cool:
-
باید فیلم قشنگی باشه دالی که اینجوری حواستو پرت کرده:)
-
سلام گلم این چه قیافه ای که بخودت گرفتی؟:(
-
جایزه این که بری ی چایی برای ما بزاری خخخخخخخخخ
-
-
از خودم دیگه مگه یادت نیست دیشب فوش گذاشتم خخخخخخخخ:biggrin:
-
از همون وقتی که من بهت پیام دادم دیگه:D
-
منظورم سر تو بود که شلوخ شد نه من:D